طرح های شهری اردبیل بنام شهدا مزین شود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

 

استانها > شمال > اردبیل
حجت الاسلام سرداری:
طرح های شهری اردبیل بنام شهدا مزین شود
اردبیل – ارتاویل نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بر لزوم نامگذاری طرح های عمرانی شهری که از سوی شهرداری اردبیل اجرا می شود، بنام شهدای شاخص این استان تاکید کرد.
 

به گزارش ارتاویل نیوز، حجت الاسلام محمدرضا سرداری عصر شنبه در آئین کلنگ زنی پروژه پل روگذر تقاطع خیابان داروپخش تصریح کرد: در این راستا شورا پل روگذر تقاطع داروپخش و اتوبان بسیج اردبیل را به نام شهید عمران همرنگ نامگذاری کرده است.

به گفته وی اردبیل این پل به پاس تجلیل از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی به نام سردار هشت سال دفاع مقدس شهید عمران همرنگ مزین می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل این مهم را تکریم شهدای هشت سال دفاع مقدس از سوی مسئولان و شهروندان اردبیل دانست و یادآور شد: جاری ساختن یاد و خاطره شهدا و بویژه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری بوده و نامگذاری پروژه های مهم شهری در این راستا است.

وی پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح داروپخش را یکی از مهمترین پروژه های کلان عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل برشمرد و عنوان کرد: اجرای این طرح با 110 میلیارد ریال اعتبار در برنامه و بودجه امسال در نظر گرفته شده البته بخشی از اعتبار آن در بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد.

سرداری حداکثر زمان پیش بینی شده برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان داروپخش را 15 ماه اعلام کرد و متذکر شد: انتظار داریم پیمانکار طرح مذکور با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی همراه با رعایت دقیق اصول فنی پل شهید همرنگ را سریع تر از زمانبندی اعلام شده به اتمام برساند، چرا در این صورت رضایت شهروندان و مسئولان حاصل شده و از پیمانکار مربوطه حمایت خواهد شد.    

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر اردبیل مشکلات شهروندان در نتیجه اجرای پروژه های عمرانی را با تمام وجود درک و همدردی می کنند، کند شدن روند کار پیمانکاران برخی پروژه های عمرانی را اسباب زحمت شهروندان دانست.

این مسئول ادامه داد: کند بودن سرعت عمل پیمانکاران و عدم رعایت نکات مرتبط با آسایش مردم در برخی موارد نارضایتی شهروندان را موجب می شود و هرچند اجرای خدمات شهری همواره برای مردم لذت بخش بوده اما طولانی شدن مراحل اجرای کار نیز مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کند و پیمانکاران باید موارد مرتبط با راحتی و سهولت عبور و مرور شهروندان را رعایت کنند.

وی لحاظ شدن ضرورت ایجاد امکانات تسهیلاتی برای آسایش شهروندان در حین اجرای پروژه ها در قرارداد پیمانکاران را یادآور شد و افزود: این اقدام می تواند از بروز هرگونه مشکلات ناشی از بهانه های هزینه ای از سوی پیمانکار پیشگیری کند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 23:17 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 114885
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1